+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5
    Medlem Snorsafts avatar
    Reg
    Okt 2010

Skvaller om Robert Jacobsson - Arg bög? [Ligga med P3]

Sexualrådgivaren Robert Jacobsson tröttnade på diskrimineringen av hbtq-personer i Sverige och startade ett uppror på twitter under hashtagen #homoriot.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4090119
    http://www.tv4play.se/nyheter_och_de...ideoid=2151643

Spoiler:  

Bögen är upprörd över att han inte kan gå hand i hand med sin bög på stan utan att folk kommer fram och skriker bögjävel eller delar ut arga blickar till bögarna. Bögen är arg för att media inte lyfter HBTQ-frågor oftare, bögeri (bla kuk i röven, strax intill en pung) är enligt bögen normalt och inget en normal funtad människa ska lyfta på ögonbrynen åt..

BÖG!

Medlem Abuses avatar
    Reg
    Okt 2010
    Det är bögarnas fel...
    Kan man inte få det till hets mot folkgrupp när dom bögar öppet på gatan?

Varför i helvete är det ens relevant att bögeliten som soffsurfar runt i morgontv?

Sexuella preferenser spelar absolut ingen roll, men bögarna gör det till en image och livsstil...

Tänk om alla som tänder på oralsex skulle börja klä sig och uppföra sig på ett gemensamt
    maner.
    Och starta alla nya bekantskaper med "Jag heter Benke och jag gillar att slicka fitta."
    Sitta i modeprogram och säga "Jag som fittslickare uppskattar korta kjolar."
    Anmäla arbetsgivaren för diskriminering "Jag har rätt att säga att jag är fittslickare till vem jag vill!"
    Diskriminering när man söker arbete "Jag blev inte anställd på dagis för jag är öppet fittslickare"

Sluta upp med att vara era sexuella preferenser, idiotbögar.
    Bög är nått man gör i sovrummet, det är inte meningen att man ska basunera ut vad man gör.

Jag hatar fjollbögar som går helt upp i sin roll som bög och tar sig själv på så stort allvar att han skriker i falsett om hur kränkta dom blir om man råkar släppa en fis.

Medlem Snorsafts avatar
    Reg
    Okt 2010
    Ja du såg det också. Eller hur? hålla i hand och kyssas skulle man inte få reagera på, men om dom ändå kunde hålla sig till det.. ..dom går ju och pillar varandra i röven, fnittrar och ålar sig, hur fan skulle det se ut om jag pillade upp min flickvän så att det nästan gick för henne/göra henne sådär ålig och go ute på stan? jo rent åt helvete, jag skulle ejakulera! Byta underkläder på det viset, tänk på miljön säger jag!

Tror han sugit lite kuk sedan han senast grät ut i media.
    <-- Robert Jacobsson = KÄNDIS/KUKSUGANDE BÖG!

Medlem Abuses avatar
    Reg
    Okt 2010
    Ja, jag såg det...han satt med den där pluffsiga Malou eller vad hon heter, och fotbolls-homon.
    Minns inte vad han heter men han är bög utan att ha haft några homoerotiska möten.

Vi kan lika väl låta minoriteterna ta över, det som en gång var avvikelse från normen ska ses som normalt.
    Fatta rätt nu, böga hur mycket ni vill det skiter jag i.
    Jag har lika ont av heterosexuella som hånglar upp varandra på gatan.

Sammanfattning: Vill du inte bli kallad för bögjävel så ska du sluta uppföra dig som en bögjävel.

En bögjävel börjar varje mening med "Jag som bög tycker...."

Jag ska fan börja säga "Jag som tutt-älskare tyker..."

Medlem LowCashs avatar
    Reg
    Okt 2010
    Citat Ursprungligen postat av Abuse Visa inlägg
    Ja, jag såg det...han satt med den där pluffsiga Malou eller vad hon heter, och fotbolls-homon.
    Minns inte vad han heter men han är bög utan att ha haft några homoerotiska möten.

Vi kan lika väl låta minoriteterna ta över, det som en gång var avvikelse från normen ska ses som normalt.
    Fatta rätt nu, böga hur mycket ni vill det skiter jag i.
    Jag har lika ont av heterosexuella som hånglar upp varandra på gatan.

Sammanfattning: Vill du inte bli kallad för bögjävel så ska du sluta uppföra dig som en bögjävel.

En bögjävel börjar varje mening med "Jag som bög tycker...."

Jag ska fan börja säga "Jag som tutt-älskare tyker..."
    Igen:

Fan vad arg du är på homosex-maffian! Fast jag håller med dig till viss del, klä ut sig som kuksugande fjollor och sedan klaga på att folk ser dom som kuksugande fjollor.. Det är =

Besökare fann denna sida efter sökning på:

robert jacobsson

ligga med p3
robert ligga med p3
böga kändisar
bögen i ligga med p3
robert jacobsson skvaller
den arga bögen
Robert ligga med p3 homosexuell
hysén anton argt fan
robert jacobsson malou
robert jacobsson homosexuell