Inte ett skit.....
Sysslar inte med sånt meningslöst jobb......,
4 AA-batterier
en lågenergilampa
Inte så mycket, men alltid något![]()
Hittar massa 101001101011 på Internet och samlar dom här, sen kan det hända att jag lämnar en expertkommentar ibland också.
Inte ett skit.....
Sysslar inte med sånt meningslöst jobb......,
Only GOD can judge me....
Honungsrostade jordnötter och festis!
Låt den som är utan synd kasta första stenen!
Idag blev det en sväng på ica där jag plockade på mig senaste fast & furios och ett paket ballerina kladdkaka till munchies. (Har inte sett filmen än men kakorna är slut)
Låt den som är utan synd kasta första stenen!
En fläskfilé
Ost (färdigskurna skivor)
Chokladkaka
![]()
Hittar massa 101001101011 på Internet och samlar dom här, sen kan det hända att jag lämnar en expertkommentar ibland också.
fläskkarré
2 chokladkakor
en kökskniv
![]()
2 felix köttpaj
1 marabou mjölkchoklad
1 cola
en dippåse
en fet nice adidas overall á 690 bax![]()
en cola
ett pkt körv
en toblerone
![]()
En kopp kaffe
Jag gick helt sonika in på ett café, hällde upp en kopp kaffe med
mycket mjölk, gick o satte mig och drack upp kaffet, reste mig och
gick ut och tände en cigg.
Jag ursäktar mitt beteende med, att kan dom asen plocka ut 27 spänn
för en kopp kaffe som kostar 50 öre att tillverka, så kan dom räkna med
att det blir en o annan påtår.![]()
Tog ett nice multiverktyg med avknipsartång, kniv, skruvmejsel osv
jag stoppade in 8st fiskedrag i en fiskeväska, hon i kassan tittade i det stora facket och då trodde jag att jag var körd, men ja klara mig![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken